woensdag 5 juli 2017

Niks moet, niksen mag.

Hallo allemaal,

Dit is voorlopig mijn laatste post omdat ik even een paar weekjes vakantie neem en ook op vakantie ga nog. Ik heb een kaartje gemaakt met de nieuwe stempeltjes, ik vind ze zo schattig! Het grappige is dat ik dit kaartje al gemaakt had en nu ik het ga plaatsen, denk ik goh, wat toepasselijk hihi. Ik heb het volgende kaartje gemaakt:


De basis is een dcp kaartje van ongeveer 10x10 cm. Daarop heb ik maskertape geplakt en kleur voor kleur gesponst met Distress inkt. Dus maskertape plakken, kleur aanbrengen, maskertape verplaatsen, kleur aanbrengen enzovoort. Toen dit af was eerst even goed gedroogd met de heattool. Toen mijn achtergrond droog was heb ik de schildpadden gestempeld. De tekst heb ik op een apart stukje dcp papier gestempeld en dit weer eerst gemat op zwart karton voordat ik de tekst op mijn kaart heb geplakt. De gehele kaart heb ik ook gemat op zwart karton en toen op een stukje roze cardstock geplakt. Simpel, snel maar leuk! Voor wie nog op vakantie gaat, fijne vakantie alvast!

Tot na de vakantie, ik ben er eind juli weer!

Groetjes Daniëlle

Gebruikte stempelsheets:
- Diverse (19) plate 124
- Tekstsheet (26) plate 121

Gebruikte materialen:
- DCP papier
- Zwart karton
- Roze cardstock
- Distress inkt, 4 kleuren
- Archival inkt jet black

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke en zomerse kaart! Met goede uitleg!
    En als je vakantie heb, mag je niksen hoor Daan.
    Hele fijne vakantie, groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam