donderdag 27 juli 2017

Dream in Colour

Hallo allemaal,


Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie, zo fijn om even bij te tanken en helemaal niets te hoeven doen! Ik kan daar echt van genieten. Natuurlijk gaat er een klein tasje met freubelspullen mee, maar over het algemeen doe ik op vakantie vooral vrij weinig hihi. Over naar het kaartje van vandaag. Ik heb gewerkt met Color Burst en mijn eigen ontworpen bloem. Zo leuk om te doen!






Om deze kaart te maken heb ik een stuk fluweelkarton gesneden op de maat die ik hebben wilde, 12x17 cm in dit geval. Daarna heb ik 3 kleurtjes Color Burst gepakt en hier wat van op mijn craftsheet gedaan. Hier heb ik wat water bij gedaan en vervolgens heb ik mijn stempel hierin 'geinkt'. Ik heb dus de Color Burst gebruikt om mee te stempelen en dat maakt dat de afdruk zo mooi aquarelachtig is geworden. Gaaf hè?


Ik vind dat deze kaart verder niet zo veel nodig heeft en dus heb ik er een tekstje en een mooie kleur karton voor de kaart bij gezocht. Bevestigen en klaar. Eenvoudig en kleurrijk!


Tot snel!


Groetjes Daan


Gebruikte stempels:
- Flora en Fauna (19) Plate 123
- Diverse (18) Plate 122


Overige materialen:
- Fluweelkarton
- Color Burst

2 opmerkingen:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam