woensdag 3 mei 2017

Cadeaulabel

Hoi allemaal!

Daar ben ik weer, deze keer met een kort berichtje over het label dat ik maakte.

Ik ben begonnen met het stempelen en embossen van de achtergrondafbeelding en de bloemen. Stempelen doe ik met archival in felle kleuren, vervolgens meteen per afbeelding embossen met clear embossingpoeder. Toen alles droog en afgekoeld was heb ik er mijn Distress Stains maar weer eens bij gepakt. Ik heb gekozen voor de kleur 'Blueprint Sketch'. Deze heb ik aangebracht op mijn craftsheet, water erop gesprayed en vervolgens mijn label er doorheen gehaald. Wederom goed drogen. Om het label iets meer af te maken heb ik drie bloemen op boekpapier gestempeld en uitgeknipt, op het label geplakt met een leuke tekst erop. Als allerlaatst heb ik met Distress Paint ( ook blueprint sketch) een rand gemaakt om het label en er een lekker felle kleur lint doorheen gehaald.



Zo zie je maar, iets leuks hoeft niet altijd veel tijd te kosten!

Groetjes Daniëlle

Materialenlijstje:
- Stempels van sheet Diverse (16) plate 117
- Stempels van sheet Flora en Fauna (18) plate 120
- archivalinkt verschillende kleuren
- clear embossingpoeder
- Distress stains en paints
- cadeaulabel
- lint

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam