maandag 15 februari 2016

Niet vliegen maar fladderen

Heerlijk aan de gang geweest met de nieuwe Flora en Fauna stempels van KiCoStamps.


Ik heb een achtergrond gemaakt met Caved Pumpkin en Ground Espresso en de gelliplate. De bloemen heb ik op diverse plekken in de gelliplate gedrukt voordat ik het heb afgedrukt op papier.
Het grasveld heb ik gestempeld met Vintage Photo en Ground Espresso.
De vogels heb ik met zwart gestempeld op een restje gelliplate afdruk met Distress Paint en uitgeknipt. Even schuiven waar de tekst moet komen, die ik heb afgedrukt met zwart.
Daarna de vlinders met zwart gestempeld en de vogels opgeplakt.
Tot slot de randen van de kaart gesponst met Ground Espresso en de kaart gemat op zwart en een bijpassen de kleur cardstock.

Fijne dag vandaag, groetjes van Yvon


Stempels:
KiCoStamps, Flora en Fauna (11), Plate 97
KiCoStamps, Flora en Fauna (12), Plate 99
KiCoStamps, Tekstsheet (18), Plate 74

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Caved Pumpkin, Ground Espresso, Vintage Photo
Distress Paint, Lucky Clover, Mermaid Lagoon
Gelliplate
Brayer
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam