woensdag 17 februari 2016

Bloemig

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen.
Dit keer heb ik gewerkt met een clearblock en Distress inkten met water.
Eerst heb ik op mijn kleine clearblock Distress inkt gedaan en wat water erop gesproeid, voorzichtig omgekeerd op het canvas papier gedrukt. En ik ben een beetje ongeduldig dus even gedroogd met de heattool.
Dat heb ik 4 keer gedaan met 2 verschillende kleuren, Wilted Violet en Mowed Lawn.
Zo krijg je een leuke speelse achtergrond..Daarna met de bloemenstempel van Flora en Fauna plate 80 de bloemen met Archival inkt black gestempeld en ingekleurd met Color Burst Violet.
De tekst is er 1 van Tekstsheet plate 84 en die heb ik met zwarte embossing poeder op de kaart gezet zodat hij meer diepte krijgt en beter opvalt.


Creatieve groetjes, Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam