zondag 20 oktober 2019

Live your dreams!

Deze blogpost heb ik gemaakt op het grijze Paint on papier.
Ik heb wat verf ( een blauwe en een gouden) op mijn blad gedaan en met mijn vinger uitgesmeerd, vind het zo wel een gaaf effect!
Goed laten drogen en de bloem die ik op een los stukje papier heb gestempeld en ingekleurd met Derwent Colorsoft kleurpotloden gekleurd en uitgeknipt op mijn papier geplakt.


Daarna de randen met Paper-soft-color en een Smoothy op kleur gebracht.


De tekst heb ik gestempeld en los geknipt en daar weer opgeplakt.
toen gemat en alles op de kaart geplakt.


Gebruikte materialen zijn;

Leuk dat jullie zijn komen kijken, kijk ook maar eens even bij de andere Designers voor nog veel meer mooie ideeën met beschrijving!

Lieve groetjes Joke


1 opmerking:

  1. Prachtig die witte bloem op dit grijs gekleurde papier!
    Mooi Joke!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam