donderdag 10 oktober 2019

Art journal

Vandaag heb ik weer een blogpost gemaakt in mijn Art Journalen Paint On Aquarel papier,  eerst heb ik een plastic rondje op mijn blad geplakt en met de gum achter op mijn potlood eromheen gestempeld met de twee kleuren inkt zoals op de foto.


Daarna heb ik met Sky Blue en een borstel de achtergrond gekleurd.
Daarna de buitenkant met het plastic waar de ronde uit is op het lichtblauwe gelegd en toen gestempeld met stempels van Plate 151 Diverse 26
De rondjes zijn gemaakt met het dopje van mijn waterpenseel.


Deze heb ik gekleurd met de Acryl markers van Studio 
Light
 De achtergrond stempel is ook gedaan met een stempel van Plate 151 Diverse 26


Ik hoop jullie te hebben kunnen inspireren!

Tot een volgende Blogpost

Lieve groetjes Joke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam