dinsdag 8 oktober 2019

Droom groot en ...

Hallo allemaal,

het hoeft niet moeilijk te zijn om snel en een mooi resultaat te krijgen.


Wat heb je allemaal nodig:
Paint-On aquarelpapier A6 formaat en restje.
Achtergrondstempel plate 160B op acrylblok
Distress oxide inkt 3 kleuren. Die mooi bij elkaar passen.
Spray flesje water
Tekstsheets (we hebben meer dan 35 sheets dus keus zat)
Organza lint
Craftsheet



Be-inkt de stempel rechtstreeks met de inktpads, werk altijd van licht naar donker.
Be-spray daarna het geheel met wat water.



Na één afdruk nogmaals nat sprayen en afdrukken. Ik doe altijd gelijk een A5 formaat en snij het later doormidden. 
 

Be-inkt de tekst met Archival Jet Black en druk dit af op een restje Paint-on en snij of knip dit in een vorm. Spons nu van licht naar donker uw tekst.




Zoals hierboven!

 Droog alles heel goed en snij het nu op maat.
 
Doe nu wat kleur op een craftsheet en spray dit iets nat.


 Ik heb eerst de blauwe tinten gedaan en als laatst doe ik bruin, dit omdat bruin nogal snel overheerst. Nu kan je het in de gaten houden.

 Het lint nu drogen met een heattool, dan zal je zien dat je lint iets gaat kronkelen. hihi. Dat vind ik leuk! Wil je dat niet aan de lucht laten drogen. 


Bevestig nu het lint aan de achterzijde. Ik maak de voorzijde niet vast omdat ik daar de tekst op plak. 

Spons de randen evt. met de 3 kleuren. Mat de tekst met foam, dotjes of 3d kit.
Mat het geheel op een mooi bruin karton.

Vinden jullie het ook zo gaaf??

Hier nog een voorbeeld.




 Heel veel succes!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam