zondag 3 november 2019

Tyvek

Hallo KiCofans,

Ik ben begonnen met Alcoholinkt op Tyvek.
Eerst veel Blending Solution op het papier en daarna 3 kleuren Alcoholinkt, deze verspreiden met een rietje.
Er zijn twee verschillende een met gewone Alcoholinkt en een met Pearl Alcoholinkt.


Als dat klaar en droog is kun je met de Heattool aan de gang ik heb hem op de grond gelegd en er telkens met mijn voet op gestaan om het plat te houden(uitkijken met verbranden)


 Deze ook de voorkant.
Deze is de achterkant (vind ik ook mooi)


Deze de voorkant

ik heb voor de voorkanten gekozen en er bloemen op gedaan ingekleurd met de Acrylmarkers van SL

De plates die ik heb gebruikt zijn; Plate 130 Flora en Fauna 21
                                                     Plate 64   Flora en Fauna 9
                                               Plate 163 Tekstsheet 38

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.


Lieve groetjes Joke













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam