woensdag 10 april 2019

Limited edition

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een notitieboekje zien wat ik heb bekleed.
Ik vond ze zoo leuk!

Dit was het origineel:
Er hoort een pen bij, maar die had ik toen al versierd:)





Ik heb een smalle strook aquarelpapier genomen en hierop eerst hele lichte roze inkt aangebracht met de brayer.
Vervolgens wat turquoise verf, gemengd met wit.



Mijn brayer heb ik tussendoor afgesmeerd aan een vel dun papier. Dit vel gebruik ik later weer voor versiering. De kleuren zijn dan sowieso hetzelfde.



Daarna heb ik de kaartjes op het formaat van het boekje gesneden.



Ik heb donkergele verf genomen en met een kleine brayer aangebracht op de randen van het papier.
Let op, je raakt je vel nauwelijks. Dan krijg je zo'n grungy effect.



Daarna wat limegroen aangebracht, ik werk van licht naar donker.



Daarna verder gegaan met lichtroze en paars.
Ook hier weer met de brayer aanbrengen en nauwelijks druk uitoefenen op de brayer.



Na de paarse ook zwarte verf op de randen gedaan. dat is altijd een beetje tricky.
Dus deze verf heb ik op een kwastje gedaan( heel weinig!) en heel zachtjes langs de randen gesmeerd.



Vervolgens heb ik dezelfde donkergele verf door een stencil heen aangebracht.
Daarna heb ik door een ander stencil met zwarte verf gedaan.



De bloemen had ik gestempeld op het dunne vel papier, wat ik gebruikte om de brayer aan af te vegen. Later heb ik hier met de perlenpen nog stipjes in de bloemharten gezet.
Om de pen heen heb ik een heel klein strookje bewerkt papier geplakt om de pen bij het boekje te laten passen.



En dit zijn ze geworden!
Ik ben er zelf erg blij mee.

Daarom heb ik een plan opgevat, misschien hadden jullie het al in de nieuwsbrief van KiCoStamps kunnen lezen.
Een van deze boekjes is voor een dierbare vriendin van mij.

De andere twee wil ik op de ArtSpecially weggeven aan betalende klant nummer 10 op zaterdag en betalende klant nummer 10 op zondag.
Als jij dat bent, krijg je dus een limited edition!! Hoe gaaf is dat?

Gebruikte materialen:
Acrylverf
Brayer
Craftsheet
Stencils
Kwastje
Perlenpen
Plate 150B, diverse 25, KiCoStamps

Bedankt voor het kijken en hopelijk tot op de Artspecially!
Wie weet, ben jij nummer 10!

Groetjes van Dieke.

1 opmerking:

  1. betalende klant ga ik zowiezo zijn, maar de 10 e?

    supermooie boekjes
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam