maandag 22 april 2019

Laat de zon maar schijnen

Laat de zon maar schijnen,
Dan gaan de bloemen weer volop bloeien en zien we straks weer veel vlinders.
Zo heb ik deze ArtJouornal pagina gemaakt:

Met Dylusion ink spray London blue heb ik de bovenkant gesprayd.
Als je bang bent dat heel je pagina er onder komt te zitten dan dek je het onderste gedeelte af met een gescheurd papiertje, (anders krijg je zoon rechte streep)
De onderkant heb ik met Fresh Lime bespoten.
Als de inkt nog nat is heb ik de cirkels van plate 151 in de natte inkt gelegd en p een andere plek weer afgedrukt. 
Alles goed drogen.


De Cirkels van plate 151 heb ik met distress Mermaid Lagoon en Twisted Citron afgedrukt op verschillende plekken op mijn pagina. Op wat donkere plekken heb ik met witte inkt van brilliance de cirkels afgedrukt.


De bloemen heb ik met archival Jet Black afgedrukt in mijn art journal.
De grote krul heb ik gebruikt als een blad. Deze heb ik ingekleurd met Derwent Inktense potloden (aquarel) maar dit kan je met elk gewenst kleurmiddel inkleuren. 

Alle bloemen en vlinders heb ik nog een keer op een apart papier afgedrukt met memento inkt en ingekleurd met mijn Copics.
Deze uitgeknipt en in mijn ArtJournal afgedrukt. 

De vlinders heb ik een paar keer extra afgedrukt op vellum en dan met alleen het onderste randje vastgeplakt zodat het een beetje omhoog staat. 

De tekst van plate 150 B (diverse 25) heb ik afgedrukt met Archival Jet Black links bovenin.

Om alles af te werken heb ik met Posca pennen wat accenten aangebracht. Zoals wat witte stipjes in het hard van de bloem. Met de bronze stippen op het "varen"blad. 
En de 'eitjes'die ik op het varen blad heb gestempeld heb ik bewerkt met glossy accent.

Alles goed laten drogen voor je je ArtJournal dicht doe. 

Geniet van dit zonnige bloemen Tafereel en laat ze maar volop bloeien dan hebben dan zien we weer veel vlinders. 

groetjes Lizenka



Dit heb je nodig:
Plate 151 A+B (diverse26)
plate 150 B (diverse 25) voor de tekst
Art Journal
Extra papier om op in te kleuren
vellum
Dylusion ink spray London blue en Fresh Lime
Heattool
distress Mermaid Lagoon en Twisted Citron
archival Jet Black
Derwent Inktense potloden
Posca pennen brons, roze, wit


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam