woensdag 31 oktober 2018

touch the dreams of your soul

touch the dreams of your soul

Conny heeft voor de maand november een uitdaging met regenboog kleuren.
Nu ben ik deze uitdaging aangegaan met alcoholinkt.

Zo heb ik de kaart gemaakt:
Ik heb een stuk yupo gepakt van 8.5 x 15.5 cm.
Hier ben ik boven vandaan gaan beginnen met druppels alcohol inkt er op druppelen.
van boven naar beneden heb ik gebruikt: Red pepper, Valencia, Dandelion, Botanical, Sailboat blue, indigo, amethst.

Als alle kleuren alcohol inkt er op zit laat ik het iets drogen en daarna leg ik het fab foil er op en op het plakkerige gedeelte of dat wat nog nat is blijft het folie plakken.

Ik heb het stuk yupo iets kleiner gesneden.
Dit omdat vaak aan de zijkanten van die donkere dikkere randen zitten of nog witte stukjes zitten.
Ik heb het gesneden in de maat 8 x 14.8 cm.
Dit heb ik op zwart  papier geplakt en aan de zijkanten een smalle rand zwart uit laten steken.

Het geheel op een witte dubbele kaart geplakt.

Nu heb ik met Archival Jet Black de punk elf afgedrukt op de regenboog kleuren en nog een stukje op de kaart en de tekst.

Bedankt voor het lezen van mijn blog bericht en 
veel plezier bij het maken.

groetjes lizenka


Dit heb je voor de kaart nodig:
Plate 75, fantasy
 Yupo papier
Alcohol inkt: Red pepper, Valencia, Dandelion, Botanical, Sailboat blue, indigo, amethst
fab foil zilver
zwart papier
witte dubbele kaart
Archival Jet Black

1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam