vrijdag 10 november 2017

Imagine....de eerste serie ATC's voor het Event.

Hoi allemaal,
Vandaag laat ik jullie een serie ATC's zien die ik deze week gemaakt heb.
Het is mijn eerste zestal voor het Artspecially- event, want je kunt niet vroeg genoeg beginnen natuurlijk.


Hier zie je een ATC los:


Ik heb het als volgt aangepakt:
Een groot vel papier gepakt, Painton- papier.
Daar heb ik met 4 verschillende kleuren acrylverf op gewerkt.( geel, oranje, neonroze en ijsblauw)
Eerst twee bijpassende kleuren. Daarvan heb ik enkele druppels verf op het papier laten vallen.
Die verf heb ik een creditcard uitgesmeerd.
Daarna heb ik het even laten drogen voor ik verder ging met de volgende kleur.
Herhaald met de volgende kleur verf.
Het blauw heb ik als laatste gedaan, en dit heb ik verspreid met een roller, want dat geeft weer een heel ander effect.
Vervolgens heb ik de verf weer laten drogen.

Daarna met stencils en dezelfde kleuren verf textuur gemaakt, door de verf door het stencil heen aan te brengen.
Daarna heb ik ook wat bubbeltjesplastic voorzien van witte verf en hiermee gestempeld.
Laten drogen.
Dan her en der wat gestempeld met zwarte Archival en stempels uit de losse hand. Dus niet op het acrylblok gezet
De ATC's losgesneden uit het grote vel.
De bloem heb ik op elke ATC gestempeld, met behulp van de stempelliniaal.
Diezelfde bloem heb ik nog 6 keer afgedrukt op restjes van het papier. Alle blaadjes heb ik los uitgeknipt en over alle ATC's verdeeld. Zo is geen enkel bloemblaadje dezelfde kleur.
De tekst heb ik op vliegerpapier gestempeld en met matte medium op het ATC's geplakt.
Daaronder een klein reepje washitape bevestigd.
De randen van de ATC's zwart gemaakt met een sponsje en zwarte inkt.
Daarna alle kaartjes gemat op een zwart ATC- kaartje.

Gebruikte materialen:
Acrylverf
Creditcard
Stencils
Plate 66, Vintage 3, Kicostamps
Plate 110, Flora en fauna, Kicostamps
Plate 101, Engelse tekst, kicostamps
Plate 86, achtergronden 6, Kicostamps

Bedankt voor het kijken!
Groetjes van Dieke.

1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam