vrijdag 24 november 2017

Happy

Hoi allemaal,
Vandaag heb ik weer eens een techniek uit de oude doos genomen.
Ik ben begonnen met deze twee kaartjes die ik nog had liggen.
Het is gewoon kaartkarton, met Distress Oxides bewerkt.


Op deze kaartjes heb ik gewoon her en der gestempeld, met zwarte Archival.


Sommige afdrukken zijn niet volledig, maar voor deze techniek maakt dat niks uit.
Ik heb uit deze velletjes allerlei vormen geknipt.
Die vormen heb ik geplakt op een stuk stickerpapier( A4- labels), op de plakkende kant.
Wel heb ik ze een stukje uit elkaar geplakt, zodat er een klein beetje tussenruimte overblijft.


Hier zie je het afgemaakte kaartje.
Ik heb in de ( klevende) tussenruimtes zwarte embossingpoeder gestrooid en verhit.
Vervolgens het kaartje geplakt op een wit kaartje van 10x10, een klein formaatje leek me weleens leuk.


Grappige techniek, hè? Als ik me niet vergis, heb ik dit ooit van Annelies geleerd, nog bij De Creatie.
Hopelijk vonden jullie het leuk! Het is een perfecte manier om restjes op te maken en een apart kaartje tevoorschijn te toveren.

Gebruikte materialen:
Plate 118 Achtergronden 8, KiCoStamps
Plate 86, Achtergronden 6 KiCoStamps
Plate 104, achtergronden 7 KiCoStamps
Plate 66, Vintage 3 KiCoStamps
Plate 61, Diversen 5 KiCoStamps
Plae 130, Flora en fauna 21 KiCoStamps
A4 labels
Embossingpoeder zwart
heattool
Bedankt voor het kijken!
Groetjes van Dieke.

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje met deze techniek, inderdaad eentje uit de oude doos! Maar blijft wel heel leuk en geeft bij mij een soort van Oh ja ..... kan ik ook wel weer een keer doen!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa leuk die technieken uit de oude doos. Die moeten we er in houden hoor. Dieke dank je wel, hij is super leuk geworden.
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam