zondag 5 november 2017

Gouwe ouwe....

Hoi allemaal!


Ik heb mijn oudere stempels weer eens van zolder geplukt... Nee grapje, ze zitten natuurlijk gewoon bij mijn andere stempels in de map. Ik heb twee kaartjes gemaakt met distress oxide, wat oudere stempels en de nieuwe tekststempels.


Ik ben begonnen met mijn inkt aanbrengen op mijn craftsheet en dit nat te sprayen met water:




Hier haal ik dan mijn kaartje doorheen. Dit heb ik met een aantal kleurtjes Oxide gedaan en ik heb dus ook nu twee achtergrondjes klaar:




Deze achtergrondjes heb ik afgemaakt met een eenvoudige stempel en een tekststempel. De figuren heb ik na het stempelen ook nog bewerkt met semi-transparant embossingpoeder zodat er een glittertje in zit. Dit is het eindresultaat:







Tot de volgende keer!


Groetjes Daniëlle


Gebruikte stempelsheets:
- Tekstsheet (28) plate 132
- Flora en Fauna (12) plate 80
- Flora en Fauna (9) plate 64









2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kleuren, Daan! Mooie rustige kaartjes zo.
    En leuk dat je de oudere stempels hebt gebruikt, die zijn nog steeds gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Daan, mooie kleuren!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam