maandag 16 oktober 2017

Zen met alcoholinkt

Hoi allemaal!


Wat een leuke nieuwe stempeltjes hebben we hè? Ik vind de oosterse stempeltjes zo mooi in combinatie met alcoholinkt! Vandaar ook dat ik vandaag een kaartje voor jullie heb, gemaakt met alcoholinkt.


Ik ben begonnen met spelen met alcoholinkt op yupo. Daar kwamen een aantal mooie achtergrondjes uit waarvan ik deze 4 het mooist vond:




De achtergrond links boven heb ik uiteindelijk gekozen voor mijn kaart, de andere leg ik apart en daar maak ik dan later weer een leuke kaart mee.


Ik heb de achtergrond in 4 gelijke stukken gesneden en op fluweelkarton geplakt:




Vervolgens heb ik in elk vakje 1 stempeltje gezet. Ik wil het simpel houden en vind het zo mooi, dus ik stempel er deze keer ook geen tekst op:




Ik vind mijn kaart op deze wijze mooi en eenvoudig dus ik laat hem zo. Bedankt voor het meelezen weer!


Groetjes Daniëlle


Gebruikte sheets:
- Cultuur sheet (3) Plate 133 


Overige materialen:
- Adirondack alcoholinkt
- Yupo
- Fluweelkarton









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam