zaterdag 7 oktober 2017

Snelle art journal pagina met Daniëlle

Hallo allemaal!


Ben ik nog een keer, deze keer met een art journal pagina. Ik ben het liefst lekker lang bezig met mijn pagina's, maar soms vind ik het toch ook wel fijn om gewoon snel even wat te maken. Dan zit mijn hoofd vol ideeën en moet er even wat uit. Daar heb ik vandaag een voorbeeld van, een snelle art journal pagina dus...


Ik ben begonnen met het sprayen van mijn achtergrond, hierbij kies ik nu voor heerlijke herfstkleurtjes:




Daarna stempel ik hier en daar met een achtergrond stempel om er wat meer diepte in te brengen:




Vervolgens breng ik met reliëfpasta en een stencil structuur aan:




Nu leg ik mijn art journal even weg om te drogen. In de tussentijd stempel ik alvast bloemen op dcp papier en geef ik ze wat kleur:




De bloemen droog ik en knip ik uit. Als ook mijn pagina droog is, plak ik de bloemen op:




Als laatste stempel ik er nog een tekst bij en voila, mijn snelle art journal pagina is klaar!




Tot de volgende keer maar weer!


Groetjes Daniëlle


Gebruikte stempelsheets:
- Flora en Fauna (20) plate 128
- Flora en Fauna (21) plate 130


Overige materialen:
- spray inkt
- reliëf pasta
- verf / medium
- stempelinkt












4 opmerkingen:

  1. Mooie snelle pagina Daan! En een heel mooie effect met de structuurpasta.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi pagina, Daan! Echte kleurtjes voor nu. Wat een leuke foto ook, met die paddenstoeltjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam