woensdag 6 september 2017

Layout met colorburst

Hallo allemaal!!!

Vandaag laat ik jullie eens iets heel anders zien, namelijk een layout!
Ik vind het namelijk ook heel leuk om mijn foto's op een creatieve manier te verwerken en scrappen maar dan een beetje op de mixed media manier vind ik super leuk om af en toe te doen!

Ik ben begonnen met een vel 30x30 wit fluweelkarton van KiCoStamps, dit is heel fijn om op te werken, het kan namelijk heel wat water hebben! Ik heb op dit vel twee keer een stempelafdruk gezet, heel licht maar. Op deze manier heb ik een mooie doorlopende lijn van boven naar beneden. Even drogen en vervolgens colorburst aanbrengen. Ik heb twee kleuren blauw gebruikt:




Nadat dit goed droog was heb ik nog wat bubbels gestempeld en gestencild, stencillen heb ik gedaan met nuvo mousse.

Foto's gemat op papier en op een randje van tape geplakt, tekst gestempeld en hier en daar nog wat accentjes aanbrengen en klaar!



Gebruikte stempels:

- Diverse (16) plate 117
- Flora en Fauna (15) plate 103
- Flora en Fauna (1) plate C5

Tot de volgende keer maar weer!

1 opmerking:

  1. Wat een zonnige vrolijke zomerse lay-out, echt super leuk Daan!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam