maandag 25 september 2017

Art Journalen met inkt en bloemen

Hallo allemaal!


Ik heb deze pagina een tijdje terug in de facebookgroep geplaatst, maar ik wil nog graag uitleggen hoe ik hem gemaakt heb, dat ga ik vandaag dus doen.






Allereerst heb ik mijn pagina beplakt met stukjes papier. Zowel boekpapier als tissuepapier. Daarna heb ik een dun laagje gesso aangebracht. Ik plak overigens altijd een stukje schilderstape in het midden van mijn pagina's, zodat de inkt of verf niet tussen de pagina's loopt.


Vervolgens heb ik met een aantal kleurtjes Daler Rowney acryl inkt kleur aangebracht en dit verdund met water en over mijn pagina's laten 'lopen'. Dit heb ik goed laten drogen en ik heb de achtergrond afgemaakt met diverse stencils en stempels in de achtergrond. Ook heb ik gekleurde reliefpasta aangebracht.


Daarna heb ik de bloemen en tekst gestempeld en nog een tekststicker geplakt. Als allerlaatste maak ik vaak met een gelato (of ander vettig krijt) een randje om mijn pagina's.


Tot de volgende keer!


Groetjes Daan



Gebruikte stempels:


- Flora en Fauna (20) plate 128
- Flora en Fauna (21) plate 130


Overige materialen:
- Art Journal
- Stencils
- Tissuepapier
- Boekpapier
- Acryl inkt
- Reliefpasta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam