woensdag 24 juni 2015

Ik zing mijn eigenwijsje

Ik zing mijn eigenwijsje... Altijd al gedaan ook! Om deze kaart te maken ben ik begonnen met distress paint in vier kleuren op mijn craftsheet te zetten. Water erop en mijn papier erdoor. Deze keer heb ik eens met het fluweelkarton gespeeld. Heel mooi karton is dat!
De achtergrond moet goed drogen en om hem een handje te helpen heb ik er de heattool op gezet.
Daarna begon het grote embossen... Eerst de elf van de nieuwe sheet (77) gestempeld met Versamark en geëmbost met zwarte embossingpoeder. Vervolgens de elf gestempeld op maskertape en uitgeknipt. Deze elf heb ik op de andere geplakt zodat ik de golven kon stempelen. Deze golven (sheet 78) zijn ook van een nieuwe sheet. Ook de golven zijn gestempeld met Versamark en vervolgens bewerkt met embossingpoeder (kleur: mediterranean star). De maskertape weer van de elf gehaald en voila, de elf ligt heerlijk te badderen in het water...


De zon (achtergrondstempel van sheet 78) is wederom gestempeld met Versamark en bewerkt met gouden embossingpoeder (kleur: cappuccino star). Als extraatje heb ik met een Versamark pen zonnestralen getekend en ook deze met dezelfde kleur embossingpoeder bewerkt. De tekst is als laatste gestempeld, wederom met Versamark en zwarte embossingpoeder. Een heleboel embossing dus op deze kaart, maar dat komt ook wel omdat ik echt dol ben op al die kleurtjes en glittertjes embossingpoeder die we tot onze beschikking hebben ;-)

Om de kaart af te maken heb ik hem gemat op zwart karton. Tot de volgende keer!!!

Groetjes Daniëlle

Materialenlijst:
-Fluweelkarton
-Zwart karton
-Stempels sheet 77
-Stempels sheet 78
-Distress paint
-Maskertape
-Versamark
-Embossingpoeder

1 opmerking:

  1. Wat dobbert je elf lekker op de golven Daniëlle! Hele mooie kaart, prachtige achtergrond!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam