woensdag 29 juli 2020

in de lappenmand?

In de lappenmand?
Dat is niet zo leuk. 
Maar mocht het toch zo zijn dan heb ik er een leuk kaartje voor gemaakt. 

Hier heb ik ook weer het thema van de Kicochallange voor gebruikt.
Gebruik een label

Zo heb ik de kaart gemaakt:
op kraft papier heb ik bloemetjes gestempeld die op plate 124 staan. Dit heb ik gedaan met distress oxide vintage photo en speckled egg.
Dit heb ik gedaan zonder er bij na te denken en de eerste afdruk maar ook de tweede afdruk zodat je ook lichtere bloemetjes heb. 
De rand heb ik met de bruine inkt licht gesponsd. 

Uit creme papier heb ik een label gesneden.
Deze heb ik antistatisch gemaakt en er de schildpad op afgedrukt met vintage photo oxide en met clear embossing geembosd. Ook de tekst heb ik met vintage photo oxide afgedrukt.
Langs de rand heb ik geponsd met speckled egg.
Met een aquarel potlood heb ik een grond onder de schildpad getekend anders zweeft hij zo.

De label heb ik door een stuk touw gehaald en samen met een bijpassende kleur lint en naaigaren om het kraft papier heen gewikkeld. De label heb ik wel vast gezet met een druppeltje lijm.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven voor het maken van een kaart.
Groetjes Lizenka


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Plate 124 diverse ..
distress oxide vintage photo en speckled egg
creme papier of een Label
bruin aquarel potlood
touw, lint, naaigaren
Dubbele kaart van creme papier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam