woensdag 8 april 2020

zo mooi als je was

Zo mooi als je was,
zoveel moois laat je achter.
Deze kaart heb ik gemaakt  eigenlijk voor de KiCostamps Challenge van wit, lila en paars maar nu in deze tijd is hij erg van toepassing .

Zo heb ik de kaart gemaakt:
Een witte kaart van 9.5x13.8 cm heb ik anti statisch gemaakt en de vlinder van plate 40 afgedrukt met versamark en geembosd met paarse embossingspoeder.
De tekst van plate 153 (tekstsheet 33) heb ik ook met versamark afgedrukt en met paars geembosd.

Nu heb ik maskertape op mijn kaart geplakt en een swirl getekend onder de vlinder.
 Deze heb ik dan uitgeknipt.

En dit vlak heb ik lichtjes gesponsd met Distress Wilted Violet.

Nu heb ik deze kaart gemat door op een paars stuk papier geplakt en rondom met een 2mm rand eromheen. Dit geheel dan op een dubbele witte kaart plakken.


In de gesponsde swirl heb ik plak parels geplakt. Ook al zit er plak spul onder toch heb ik er een drupje tacky glue onder gedaan.


Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven en dat deze kaart bij mij nog even in mijn mandje blijft liggen.

groetjes Lizenka

Dit heb ik gebruikt:
Plate 40
Plate 153 (tekstsheet 33)
versamark
paars embossingspoeder
Distress Wilted Violet
heattool
maskertape
plak parels

2 opmerkingen:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam