woensdag 22 april 2020

hiep hiep HOERA


Klein, kleiner, kleinst met de punkelfjes.


Deze verjaardag kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de Kico challange met het thema klein, kleiner kleinst.

Zo heb ik de kaart gemaakt:
Op een rest papiertje heb ik met Archival Majestic Violet de grote en kleine punk elf afdrukken van plate 75 en de kleine elf die op de special edition freebee sheet.
Met Distress Wilted Violet heb ik rondom de elfjes licht gesponsd voordat ik de elfjes met een smal randje heb uitgeknipt. 
 

In roze papier in de maat 10x14.3 cm heb ik 3 maten vierkanten uit gestanst. 
 
Met grijs papier heb ik ook vierkantjes uit gestanst en bij deze stans heb ik klein randje. Dit kleine randje heb ik scheef op de vierkanten geplakt aan de voorkant van de kaart en de elfjes heb ik achter de vierkantjes geplakt.

Van een bewerkt stukje papier heb ik driehoekjes geknipt als feestmuts. Hierachter heb ik stukjes garen geplakt die ik eerst even rond mijn vinger heb gewikkeld. Deze feestmutsen heb ik op de hoofden geplakt.


Op een grijs stuk papier van 10x14.3 cm heb ik met verschillende kleuren oxide spray druppels gespat door na het schudden open te draaien en het slangetje boven mijn kaart te houden en tikken.

Op het grijze papier heb ik na het drogen van de spetters het roze papier geplakt.
Op een rest stukje roze papier heb ik met versamark de tekst hiep hiep hoera afegdrukt van plate 47, tekstsheet 14. Hier heb ik lila embossingpoeder over gestrooid en verhit. Nu heb ik er rechthoeken van gesneden en dit weer op het grijze papier geplakt en met een klein randje uitgesneden/ uitgeknipt en met foam op de kaart geplakt.
Het geheel op een lila dubbele kaart geplakt.


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje inspiratie heb kunnen geven.
Groetjes Lizenka


Dit heb je nodig om de kaart te maken:
Plate 75, fantasy
Plate 47, tekstsheet 14
Freebee sheet
Rest papiertje DCPpapier
Archival Majestic Violet
Distress Wilted Violet
Papier 10x14.3 cm in roze en grijs en rest stukjes
Rest papiertje DCPpapier
Rest papiertje bewerkt
Distress oxide spray
Versamark
Lila embossingpoeder
Dubbele lila kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam