dinsdag 15 december 2020

KiCo challenge: doodle of zentangle, maar dan net even anders ;-)

 Hoi hoi allemaal,


Daar ben ik weer! Vandaag met een variatie op de uitdaging die Conny afgelopen week plaatste. 

Ik ben begonnen met het maken van een tag en die heb ik bewerkt met distress oxide in de kleuren Peacock feathers, Mermaid lagoon en Blueprint sketch.


Beetje water erbij en afdeppen met keukenrol:


Vervolgens heb ik wat doodle achtige stempels erbij gepakt en deze op mijn tag gestempeld:


Om en in deze stempels heb ik wat doodles getekend met zowel zwarte als witte Poscapen:


Hierna heb ik één van de vele mooie bloemen van KiCo gestempeld en deze ingekleurd met aquarel- en glitterverf. Deze bloem heb ik daarna uitgeknipt en op mijn tag geplakt:


Als allerlaatste stap heb ik nog een tekst erbij gezocht en deze opgeplakt en uiteraard de randjes zwart gemaakt van mijn tag:


En klaar is mijn tag! Leuk om als kaartje ergens bij te doen, maar zeker ook leuk om in je art journal te plakken!

Ik heb de volgende producten gebruikt:
- PaintOn wit
- Distress Oxide (Peacock Feathers, Mermaid Lagoon, Blueprint Sketch)
- Water
- Stempels uit de set Plate 141 Achtergronden (12)
- Archival ibnkt Jet Black
- Posca wit en zwart (verschillende puntdiktes)
- Bloemenstempel
- Aquarelverf
- Glitterverf
- Tekststicker


Tot de volgende keer maar weer!!!

Groetjes Daniëlle









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam