dinsdag 1 december 2020

KiCo Challenge: Cadeautjes

 Hallo allemaal!!!

Daniëlle hier vandaag met een gezellige blogpost. Een oude bekende dus op de bloggerstoel vandaag hihi. Ik zal een aantal keer mee posten de komende tijd dus dit is niet de enige post. Voor de challenge 'Cadeautjes' ben ik aan de slag gegaan met het zelf maken van cadeaupapier. Ook heb ik er nog een kaartje bij gemaakt omdat ik het nu eenmaal niet kon laten.

Voor het cadeaupapier heb ik een restje kraft gepakt en dat bestempeld met meerdere stempels en witte Brilliance inkt.



Daarna ben ik aan de slag gegaan om een kaartje te maken. Hiervoor heb ik twee kleurtjes distress oxide genomen en een stukje wit PaintOn papier. Ik heb gesponst met een blendingtool om zo een mooie egale achtergrond te maken.


Daarna heb ik wat water gespetterd op de kaart, dit goed laten drogen en met vergelijkbare kleuren Archivalinkt en weer KiCo stempels de achtergrond verder af gemaakt.



Vervolgens heb ik een hoofdafbeelding gekozen en deze op mijn kaart gestempeld met zwarte Archivalinkt.


De bloem heb ik ingekleurd/accenten gegeven met Posca markers en ik heb een tekstje gestempeld. Ook heb ik mijn cadeautje ingepakt met het zelfgemaakte cadeaupapier. Superleuk toch?



Ik hoop jullie te hebben geïnspireerd, heel veel stempelplezier!

Groetjes,

Daniëlle

Gebruikte materialen:
- PaintOn papier
- Restje kraftpapier
- Brilliance inkt moonlight white
- Distress Oxide Twisted Citron & Peacock Feathers
- Archival inkt Paradise Teal, Vivid Chartreuse & Jet Black
- Water
- Poscamarkers in diverse kleuren
- KiCostempels voornamelijk van plate 123 Flora en Fauna 19

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam