woensdag 22 mei 2019

Glittertjes.....

Hoi allemaal,

Deze week besloot ik, dat het wel leuk was om mee te doen aan de glitterswap bij ATC Nederland.
Dus er moesten ATC's komen met veeeel glitters.
Ik ben als volgt begonnen:

Ik heb gewone Color Burst op een veel paintonpapier gestrooid en er water overheen gespoten.
Voor het mooie was het eigenlijk teveel water voor deze papiersoort, maar ik vond het effect stiekem toch leuk.


Dat kun je op deze foto misschien iets beter zien, er komen een soort waterspikkels op.
Ik heb ook nog Color Burst liquid op het hele vel gedruppeld toen het nog nat was, dus er komen al wat glitters in zicht!


Vervolgens ben ik met 3d stempelverf door een stencil heen gaan sponzen.
Ook deze potjes hebben nogal wat glitters, dus we gaan de goede kant op!
Ik heb daarna wat cijfers uit de losse pols met zwart gestempeld.
Omdat deze nog niet helemaal droog waren bij de volgende stap, zijn ze een beetje mee- geëmbost. Vond ik ook wel weer leuk eigenlijk.


Hier zie je dat ik de cirkels heb gestempeld met Versamark en vervolgens met goud embossingpoeder heb bestrooid. Dit heb weer verhit en dan komen er er echt bergen glitters op de kaartjes.
Na deze stap besloot ik nog om de cirkels wat in te kleuren. dat heb ik gedaan door steeds een druppel of 2 van de Color Burst liquid te nemen en deze te verdunnen met water water. Dit heb ik met een penseel in de cirkels geverfd, niet al te netjes. Dat geeft juist een tof effect!
Ik wilde de randen eigenlijk sponzen, maar vond ook hier wat glitter weer leuk.
Dus ik heb de kaartjes steeds met een zijkant op mijn Oude versamark-kussen gezet en daarna door het gouden embossingpoeder gehaald. Als je dit dan weer verhit, worden je randen ook mooi goud!
Daarna heb ik een zwart ATC- kaartje achter de kaartjes geplakt.


Dit is het eindresultaat:



Gebruikte materialen:
Color Burst
Color Burst liquid
penseel
Stencils
3d stempelverf
sponsje
zwarte Archival inkt
Plate 151B, Diverse 26, KiCoStamps
Plate 144, Diverse 22, KiCoStamps

Bedankt voor het kijken, ik ga gezellig swappen.
Tot de volgende post!

Groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam