maandag 6 mei 2019

Bloemen & Cirkels.


Hallo allemaal!

Wellicht niet zo messy als jullie van mij gewend zijn maar ik ben gewoon lekker aan het ontdekken welke stijlen ik nog meer leuk vind, het is 1 grote ontdekkingsreis!
Dit zijn de Nieuwe Stempels van Conny!
Voor ik kon beginnen heb ik eerst diverse printjes gemaakt met de gelliplate.

Kies een leuke print en snij er een strook vanaf.

 Dek het deel waar de strook komt af met masking tape. Stempel met Versamark en emboss met witte embossingpoeder.

Stempel de bloem op masking tape en knip uit.

Plak de tape netjes over de bloem en stempel de kleinere bloem. 

En weer embossen.

Stempel ook de cirkels met Versamark en emboss.

Zo heb ik dat ook gedaan op de strook.

Vervolgens de bloemen en cirkels kleuren met waterverf.

Plak de strook op de kaart.

Als laatste witte spatjes toevoegen met waterverf. 

Klaarrr!!



Gebruikte materialen:
Waterverf
Kwasten
Versamark
Witte embossing poeder
Heatgun
Gelliplate printjes

Ik hoop dat deze post jullie geïnspireerd heeft!?

Tot de volgende keer, fijne dag 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam