vrijdag 30 november 2018

HOERA.......

Op Aquarel papier van Paint On heb ik deze kaart gemaakt.
Maak eerst je papier nat met een spuitflesje, en druppel daar inkt op, ik heb Tinta gebruikt (deze had ik nog) de kleuren Rood-Turkoois en Bladgroen.
toen het nog wat nat was heb ik er zeezout opgedaan.
Na drogen gestempeld met Versafine Onyx Black (vergeet niet met je anti static kussentje erover te gaan! en toen zwarte Embossingpoeder op de bloem van Plate 64
de tekst is van dezelfde Plate alleen niet geembost.
De randjes gesponst met Black Soot en gemat op een lichtblauwe kaart.



Dank jullie wel voor het kijken en weer tot een volgende keer, ik wens jullie ook veel plezier bij het kijken naar de creaties van de andere Designers.

Lieve groetjes Joke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam