maandag 12 november 2018

HIEPERDEPIEP hoera

HIEPERDEPIEP hoera
Vandaag had ik mijn feestje en daarom heb ik deze art journal pagina gemaakt.

En zo heb ik hem gemaakt:
ik heb een a5 vel van dcp 250 grams genomen en hier heb ik enkele druppels acryl verf op gedaan en met een creditcard uitgesmeerd. 
Ik heb steeds per kleur de verf uitgesmeerd.
Zelf heb ik de amsterdam kleuren nikkel titaangeel, quinacridonerose licht en turkooisblauw gebruikt.
Een apart vel heb ik met permanentgroen licht bewerkt en een creditcard.
Alles goed drogen met de heattool.

Op het papier heb ik motieven aangebracht met verschillende stencils. Door te sponzen met Distress ink en Distress oxide ink. 
Ik heb de kleuren distress ink Worm lipstick, Broken china, Mustard seed gebruikt en van de oxide de kleuren Worm lipstick, Broken china en Spiced marmalade.
Met de achtergrond stempes van plate 85 achtergronden 5 en plate 118 achtergronden 8 heb ik stukjes afgeddrukt door mijn stempel niet op een acrylblok te doen maar uit de hand af te drukken.
Ik heb ook hier de zelfde kleuren distress ink en oxide voor gebruikt.
Alles goed drogen met de heattool.

Op het losse papiertje wat ik met groene verf heb bewerkt heb ik de bladeren van plate 99 flora en fauna 14 afgedrukt met archival Watering Can en uitgeknipt.

Op een los stukje dcp papier heb ik de bloemen van plate 99 flora en fauna 14 afgedrukt met versamark en geembosd met mulberry star.
Daarna heb ik deze uitgeknipt.

De tekst HIEPERDEPIEP hoera, van de nieuwe plate 147 tekstsheet 32, heb ik op de pagina afgedrukt met Versamark en geembosd met mulberry. 
De andere teksten van de zelfde plate heb ik afgedrukt met archival Vibrant Fuchsia en soms heb ik de tekst nog een tweede keer afgedrukt zonder opnieuw te beinkten.
Bij de tekst droom groots heb ik eerst mijn stempel beinkt en daarna een papiertje over droom gedaan en afgedrukt.

Ik heb de bloemen en bladeren op de pagina geplakt met tacky glue.

Daarna heb ik met posca pennen wit en zwart en met nog een paar passende kleuren gel pennen nog wat accenten aan gebracht.

Veel plezier bij het maken van deze art journal pagina of op een kaart.

Bedankt voor het lezen, 
Groetjes Lizenka



Dit heb ik gebruikt:
Plate 147 tekstsheet 32
Plate 99 flora en fauna 14
Plate 85 achtergronden 5
Plate 118 achtergronden 8
Dcp papier 250 grams a5 formaat en losse sukjes
Acryl verf lichte kleuren
Archival ink watering can en vibrant fuchsia
Versamark
Heattool
Distress ink
Distress ink oxide
Embospoeder mulberry en mulberry star
Stencils
Posca pennen wit en zwart
Creditcard
Schaar
Tacky glue

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam