zondag 10 december 2017

Simpel en leuk met alcoholinkt

Hoi allemaal,


Een tijdje terug liet ik jullie een kaart zien die ik gemaakt had op een achtergrond van alcoholinkt. Ik had nog wat achtergronden over en op die achtergronden heb ik een beetje zitten spelen met de nieuwe stempels.


Dit waren de achtergronden die ik gemaakt had:


Op 2 van die achtergronden heb ik wat gestempeld:

Superleuk toch? Eenvoudig en snel en toch een leuk kaartje. Het enige wat ze nog nodig hebben is een leuk kleurtje cardstock (of gewoon wit natuurlijk) en klaar!

Dus pak lekker je alcoholinkt en spelen maar, het is er vandaag ideaal weer voor!

Groetjes Daniëlle

Gebruikte stempels:

Alcoholinkt:

Papier:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam