zaterdag 2 december 2017

Even een kaartje

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een kaartje gemaakt.
Ik ben bezig geweest met mijn nieuwe speelgoed, de Zig Clean markers.
Heel leuk, want deze kun je met water uitvegen en een aquareleffect maken.

Dit is de kaart:



Ik heb de klaprozen( die ik nog steeds geweldig vind) gestempel met Archival zwart.
Vervolgens de bloemen ingekleurd met de Zigmarkers en een waterbrush.
Als laatste heb ik er nog een heel klein randje schaduw omheen gezet met een grijze Zigmarker.
Een lijntje langs de kaart met een gelpen en klaar.

Gebruikte materialen:

Plate 130, Flora en Fauna 21, Kicostamps.
Zigmarkers
waterbrush
gelpen
Archival zwart

Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!

Groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam