zondag 6 augustus 2017

Magic

Hallo allemaal!


Nog lekker aan het genieten van de vakantie? Misschien al terug of misschien moet je nog gaan? Wij zijn al weg geweest maar ik zit nog steeds in de vakantiemodus, heerlijk zeg alles op mijn eigen tempo te kunnen doen. Maar goed, vandaag heb ik een tag voor jullie, gemaakt met een aantal verschillende technieken en met bijna van elke stap een foto. Mocht je dit zelf willen maken, dan kun je dus mijn uitleg bijna stap voor stap volgen. Het gaat om deze tag:






Allereerst heb ik de randjes van de tag donker gesponst en ik heb een stuk boekpapier op maat gesneden/geknipt en deze met gelmedium bevestigd:




Nadat ik dit heb gedaan, heb ik met 3D stempelverf een stempelafdruk gezet, dit heb ik bewust rommelig gedaan, mijn tag hoeft niet pietje precies en strak te zijn vandaag:






Vervolgens heb ik met Versamark nog wat afdrukken gemaakt met weer een andere stempel:






Dit heb ik even laten drogen en toen heb ik met Distress inkt de hele tag gesponst. Doordat ik eerder met Versamark heb gestempeld zijn er op die plek wat lichtere vormen ontstaan:






Na deze stap heb ik mijn eenhoorn gestempeld en geëmbost maar deze stap ben ik vergeten te fotograferen. De volgende stap heb ik er wel op gezet, namelijk met Nuvo mousse en een stempel nog wat metallic accenten aanbrengen:




Om de tag af te maken heb ik op een stukje kraft karton mijn tekst gestempeld en geëmbost en deze samen met een stukje touw op mijn tag bevestigd. Nu nog een stukje touw door mijn tag heen en klaar:




Dank jullie wel weer voor het meelezen en graag tot de volgende keer!


Groetjes Daan




Gebruikte stempels:
- Sheet Fantasie (9) Plate 109
- Sheet Fantasie (8) Plate 79


Overige materialen:
- Tag
- Touw
- Boekpapier
- Distress inkt
- Gelmedium
- Distress inkt
- 3D stempelverf
- Archivalinkt
- Embossingpoeder
- Versamark
- Nuvo Embellishment mousse
- Stencil
- Kraft karton









1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam