maandag 28 augustus 2017

Kleine berichtjes

Hoi allemaal,
Vandaag ben ik in de weer geweest met restjes.
Ik heb steeds mooie reststukjes papier bewaard.
Daar heb ik met Versamark en witte embossingpoeder op gewerkt, en ziet het er ongeveer zo uit:


Die afdrukken heb ik uitgeknipt en ben erna verder gegaan met de kaarten zelf.


Ik heb kaartjes gesneden van 11×11. Daarvan heb ik de voorkant afgeplakt met schilderstape.
Vervolgens met ik met een spateltje acrylverf gaan aanbrengen binnen het afgeplakte vierkantje.
Ik heb ook met noppenfolie afdrukjes gemaakt over de nog natte verf en met een creditcard hier en daar streepjes gezet.


Hier zie je het eerste kaartje. Ik heb de schilderstape verwijderd en er met zwarte Permaball omheen getekend.
Dan een tekstje gestempeld en na drogen omgetrokken met een witte Signo.
De uitgeknipte blaadjes op de kaart geplakt.


En nog eentje.


En de laatste.
Hoe vinden jullie ze?
Best snel klaar, en je kunt je restjes weer eens opmaken.
Gebruikte materialen:
Plate 120, Flora en Fauna 18, Kicostamps
Plate 123, Flora en Fauna 19, Kicostamps
Plate 101, Engelse teksten 3, Kicostamps
Plate 100, Engelse teksten 2, Kicostamps.
Acrylverf
Witte Signo Uniball fineliner
Zwarte Permaball fineliner.
Bedankt voor het kijken!
Groetjes van Dieke.

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk Dieke. Leuke tip om je restjes te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Dieke! En handig om daar je restjes voor te gebruiken.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam