woensdag 14 december 2016

Soms doe ik normaal....

Hoi allemaal,

Vandaag had ik zin in even een ander kaartje tussen de kerstkaarten door.
Jullie maken vast ook nog andere kaarten momenteel?

Ik heb gekozen voor dit geweldig leuke schaapje van plate 113( Diversen 14)
Hier is het kaartje:

schaapje

Wat heb ik gedaan?
Ik heb een stencil met rondjes genomen, daar heb ik twee kleuren Distress inkt op gesmeerd. Vervolgens water eroverheen spuiten. Daar leg je de kaart op, je doet het dus eigenlijk andersom.
Vervolgens goed laten drogen.
Daarna de vogels, schaap en gras met zwart eroverheen gestempeld.
De tekst op een apart stukje papier, uitknippen, randjes zwart maken en opplakken.
Matten op groen en een witte kaart en als finishing touch de wiebeloogjes.

Gebruikte stempels van Kicostamps:
Plate 113, divers 14
Plate 84, tekstsheet 20
Plate 66, vintage 3

Grappig toch?
Bedankt voor het kijken!

groetjes van Dieke.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje Dieke met het schaapje met die wiebeloogjes en leuk met de omgekeerde tekst. En lekker frisse kleurtjes.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam