vrijdag 30 december 2016

kleurig label

Hoi allemaal,

Vandaag had ik zin om weer eens een label te maken.
Lekker kliederen en knallen met kleur, heerlijk!



Dit is 'm dus geworden.

Ik heb het op de volgende manier aangepakt:
Ik heb een label genomen van een vrij stevige kwaliteit papier.
Daar heb ik Daler Rowney verf op gedruppeld en natgemaakt.
Vervolgens uit laten lopen door het label op zijn kant te houden en dan drogen met de heattool.
Ik heb Distress inkt door een stencil heen gesponsd, hier en daar zie je de rondjes.
De bloemen en teksten gestempeld met Archival zwart.
Bij de bloemen heb ik schaduw aangebracht met een speciaal zwart potlood en uitgeveegd.
Daarna wat witte accenten aangebracht.
De bubbels heb ik gestempeld met Archival Bright Tangelo.
Door een ander stencil, van Tim Holtz heb ik doorzichtige structuurpasta aangebracht.
Ik heb er een klein beetje kleurpoeder aan toegevoegd, anders zou je het niet zien.
Als laatste de randen nog een beetje sponzen met roze inkt en een randje met zwarte fineliner getekend.
Fibertjes erdoor en klaar!

Gebruikte stempels: Plate 104, achtergronden 7
Plate 59, Flora en Fauna 6
Plate 81, Diverse 9

Leuk toch?

Bedankt voor het kijken!

Groetjes van Dieke.

1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam