woensdag 7 oktober 2015

Art feeds my soul

De nieuwe Art Journal lijn van KiCoStamps, wat gaaf hè? Ik ben er blij mee want ik doe niets liever dan Art Journalen... Met de nieuwe stempels heb ik dan ook een spread gemaakt in mijn kleine Dylusions album. Ik ben begonnen met een laagje gesso en daarna wat kleurtjes distress paint. Vervolgens heb ik de achtergrond stempels genomen en links en rechts met distress stains een losse afdruk gemaakt. Dan krijg je dus een waterige afdruk in je achtergrond. Ook heb ik spatten gemaakt met de dabber van de distress paints. De tekst heb ik wel strak gestempeld met archival inkt.

Om de pagina verder af te maken heb ik de rozendame met zwarte archival gestempeld en met semi-transparante embossingpoeders bewerkt zodat ik er een mooi glitterlaagje op kreeg. Ook heb ik de dame een beetje ingekleurd met twinkling h2o's.
  Ook heb ik de grote roos nog gestempeld met roze archivalinkt. Dit is het uiteindelijke resultaat:


Gebruikte materialen:

- Distress Paint
- Distress Stains
- Archival inkt zwart en roze
- Semi-transparant embossingpoeder
- Twinkling H2O's
- Art Journal stempels Plate AJ2
- Achtergrond stempels Plate 86

Groetjes Daniëlle

1 opmerking:

  1. Wat een super leuke art journal pagina's Daniëlle!
    Prachtig met het rozenmeisje van de nieuwe sheets.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam