woensdag 27 mei 2015

Punkelf in KiCo paars

Nog een kaartje met de punkelf in KiCo paars en een tekst van de nieuwe tekstsheet.


De achtergrond voor zowel de kaart als tekst heb ik gemaakt met de gelli plate en Distress Paint.
Het gras met blaadjes heb ik gestempeld met Dusty Concord met een tweede afdruk, zodat het wat vager wordt.
Van een stukje afvalpapier heb ik een wolkje geknipt en dat een paar keer met Dusty Concord op de kaart gesponst. Met dezelfde kleur heb ik de zwaluwen (van een oudere sheet) gestempeld.
De punkelf heb ik gestempeld met Seedless Preserves en geëmbost met clear embossingpoeder.
Tot slot de randen van de kaart en tekst gesponst met Seedless Preserves, gemat op zwart en creme, en de tekst op de kaart geplakt.


Stempels:
KiCoStamps, Fantasy (4), Plate 75
KiCoStamps, Tekstsheet (19), Plate 76
KiCoStamps, Flora en Dieren (1), Plate 46

Inkt etc.:
Distress inkt, Seedless Preserves,Dusty Concord
Distress Paint, Seedless Preserves, Dusty Concord, Peacock Feathers (heel weinig)
Gelli plate
KiCoStamps Embossingpoeder Clear
Heattool
Zelf getekend wolkje
    

1 opmerking:

  1. Yvon, wat is hij toch mooi die Punkelf van jou, super idee om in dezelfde kleur te blijven maar andere tinten te gebuiken!

    Groetjes Daan

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam