vrijdag 18 december 2020

KiCo Challenge: Winter

 Hallo allemaal,

Het onderwerp van de challenge van vandaag (deze week) is door Lizenka uitgekozen en is geworden: Winter. Vandaag plaats ik hiervoor de challenge.

Om deze challenge uit te werken heb ik mijn art journal er maar weer eens bij gepakt. Hierin heb ik een lekker winterse spread gemaakt met de sneeuwvlokken van KiCo stamps, een achtergrondstempel waarvan ik de herkomst even niet meer weet hihi en ik heb een heuse sneeuwpop getekend. 



De sneeuwvlokken heb ik bewerkt met distress embossing glaze, mensen wat een leuk spul is dat!


Ik zou zeggen ga lekker aan de slag met het thema winter! Ik ben heel benieuwd naar jullie uitwerkingen!

Veel plezier!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam