donderdag 12 september 2019

alvast een kaart klaar liggen voor ........

 Deze kaart heb ik alvast klaar liggen voor .......
voer een verjaardag, beterschap of voor wat dan ook op dat moment nodig is. Ik hoef er dan alleen nog maar een tekst op te stempelen.
Zo heb ik de kaart gemaakt:

Ik heb een stuk paint on papier gepakt van 9.5 x 13.8 cm.
Hier plak ik stukken masker tape op zodat ik er een driehoek achtig figuur over houd. (Dit kan je natuurlijk in allerlei vormen doen)
                                                                  
nu heb ik twee kleuren distress oxide gepakt. De kleuren Tumbled glass, salty ocean. 
Nu pak ik een stuk huishoud folie en deze verfrommel ik en dep ik op mijn inktpad en zo stempel ik op mijn papier. Met de donkere kleur dep ik eerst op het masker tape en dan pas op mijn papier.
Met de kleur faded Jeans maak ik wat spetters op de kaart en daarna verwijder ik het masker tape.

Alles goed drogen.
Nu ga ik met de lichtste kleur de gehele kaart heel licht sponzen.

De bloemstempel van plate 155 heb ik afgedrukt met distress oxide black soot.

 Deze bloem heb ik ingekleurd met potloden.
 Nu ik de kaart heb ingekleurd heb ik deze gemat op een oranje ondergrond. Zelf doe ik dit door de kaart op een groter stuk oranje papier te plakken en een mat liniaaltje gebruiken om zo een rand van 1,6 mm er omheen te hebben. 
Als ik dit gedaan heb plak ik het geheel op een dubbele witte kaart.

En zo ligt deze kaart klaar voor ........
Ik hoop dat ik u weer wat inspiratie heb kunnen geven.
Groetjes Lizenka


Dit heb je nodig voor de kaart:
Plate 155 flora en fauna 27
Paint on papier 9.5 x 13.8 cm
masker tape
distress oxide Tumbled glass, salty ocean, faded jeans, black soot
huishoud olie
potloden of andere kleur benodigdheden
oranje papier
dubbele witte kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam