dinsdag 2 april 2019

ATC's gemaakt met de gelliplate

Hoi allemaal,

Deze week ben ik bezig geweest met het maken van gelliplate- achtergronden.


Hier wilde ik graag ATC's mee maken, om met jullie te kunnen ruilen op het ArtSpecially- Event.
Dus ben ik als volgt verder gegaan:


Op de achtergrond heb ik nog wat extra gestempeld met achtergrondstempels.
Het licht voor de foto's kreeg ik niet helemaal goed, maar jullie snappen wat ik bedoel.


De bloemen heb ik afgedrukt op een andere print om straks uit te kunnen knippen.


De ATC's vast gesneden en ook hier de bloem op afgedrukt, omdat je bij het knippen niet alle randjes exact geknipt krijgt.
Nu kan ik de eerder gestempelde bloemen uitknippen en eroverheen plakken.
Daarna heb ik door een stencil heen texture paste aangebracht op alle ATC's. Je ziet het op de volgende foto's een klein beetje. Het is een clear paste, met een glitter erdoor.


Omdat de achtergrond al zo kleurrijk is, heb ik ervoor gekozen om er geen tekst bij te zetten.
Ik ben blij met dit resultaat.

En met deze ook:

Zo heb ik weer 8 ATC's om te kunnen ruilen op de beurs.
Wie komt er allemaal langs met zijn/ haar ATC- map?

Gebruikte materialen:
gelliplate
acrylverf
texture paste met glitter
spatel
stencils
Plate 150B, diverse 25, KiCoStamps
Plate 151A, diverse 26, KiCoStamps
Plate 151b, diverse 26, KiCoStamps
ATC- kaartjes zwart, KiCoStamps

Bedankt voor het kijken!
Tot de volgende post!
Groetjes van Dieke.

1 opmerking:

  1. Super leuke ATC's Dieke, en ik wil wel met je ruilen hoor!
    Liefs van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam