maandag 21 juni 2021

KiCo Challenge Inspiratie: Christmas in July

 Vandaag maak ik de KiCo Stamps Challenge.

Met dit verschrikkelijk natte weer, terwijl het vandaag de langste dag zou moeten zijn, en het zomer zou  moeten worden, is het meer "Christmas in July" hoewel het nog maar juni is......
Moet je voor een kerstkaart dan ook perse kerststempels gebruiken? Ik vind van niet, hoewel ik met de kleuren dan weer wel rood en groen gebruikte.....





Ik gebruik voor de kaarten craft karton A5 formaat. Met hulp van mijn snijliniaal en een vouwbeen wat ik door de gleuf van de snijliniaal haal, maar ik er een dubbele A6 kaart van.


Tja, en dan.......
Dan kwam ik er de laatste weken heel vervelend achter dat mijn handen en vingers niet meer zoveel vasthouden, en ik dus veroordeeld ben tot stempelhulpen.
Eerst een gekregen exemplaar uitgeprobeerd, en toen een betere/grotere aangeschaft die zowel rubber als clear stamps kan hebben.




En daarna de gekregen stempelhulp omgetoverd tot een klittenband-stempelhulp door een stuk wit klittenband aan de binnenkant van de deksel te plakken. En het werkte!
De magneten tussen washitape geplakt, dus wanneer die op elkaar komen, haal je ze makkelijk van elkaar af, en je haalt ze op deze manier ook makkelijk van je stempelhulp af.
Ben ik blij? Niet echt, maar vooruit.....


De bloem en het blad ingekleurd met Karisma potloden en met een Derwent blenderpotlood.

Met een zwarte Micron lijnen om de kaart gezet en accenten in de bloemblaadjes.

Tot slot met een zwarte Karisma een rand meeldraaden gekleurd en met een witte Signo accenten in de bloem en op de kaart aangebracht.


Heel veel inspiratie en stempelplezier, groetjes van Yvon 


De stempels zijn van KiCoStamps:
Flora en Fauna 27, plate 99
Tekstsheet 14, plate 126

Inkt etc.:
Archival, Jet black
Karisma potloden
Micron 0.4 black
Signo white
Craftkarton

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam