vrijdag 31 maart 2017

kaartje voor Cas

Hoi allemaal,
Een van mijn collega's is pas bevallen van een zoon.
Daar heb ik een kaartje bij gemaakt met de nieuwe stempels van de babysheet.


Ik heb eerst een vel Paint on- papier genomen. Daarop heb ik met Gesso en een stencil een achtergrond met ruitjes gemaakt. Goed laten drogen.
Daarna heb ik met lichtblauwe Distress inkt gesponsd op een deel van de kaart.

Het babietje gestempeld op een vel DCP met Memento zwart. Daarna gekleurd met Copics.

Een stiksteekje rondom de kaart gemaakt en met de hand gestikt bij gebrek aan een naaimachine.
Leuke letters gemaakt met de Bigshot, en die ook op de kaart geplakt.

Gave stempel van de baby, hè?
De hele sheet zal op de Artspeciallybeurs te koop zijn bij Kicostamps. Dus kom zeker even langs!
Gebruikte stempels van Kicostamps:
Plate 116, diverse 15
Tot ziens op de Artspeciallybeurs!
Groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam