zondag 22 januari 2017

Your wings already exist

Hoi allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mijn hand.
Ik heb weer heerlijk kunnen stempelen en ook een beetje kliederen.....



Ik heb het volgende gedaan:
Ik heb een stencil genomen en een vel aquarelpapier. Ik heb het stencil erop gelegd en er water overheen gespoten.
Daarna heb ik het natte stencil ondersteboven op de andere helft van het vel gelegd.
Zo krijg je twee natte afdrukken.
Daar heb ik color burst overheen gestrooid.
De kleuren lopen dan over het patroon wat je zojuist hebt natgemaakt.
Dan een poos laten drogen.
Vervolgens heb ik de vlinder gestempeld en de tekst op een ander stukje papier.
Overal een randje omheen getekend, en alles op elkaar geplakt.
Het geheel weer op twee andere kleuren kaartkarton geplakt.

Gebruikte stempels van Kico: Plate 97, flora en fauna 13

Bedankt voor het kijken!

groetjes van Dieke.

1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam