dinsdag 15 november 2016

Winter

Hier is hij dan, mijn eerste kaartje met de allernieuwste kerststempels van KiCoStamps.
Deze schattige stempeltjes zijn vers van de pers. Ik heb dit winterse tafereeltje ermee gestempeld.
Als eerste heb ik op een witte kaart de maan gemaskerd en er omheen gesponst met Distress Inkt Blueprint sketch, daarna met in dezelfde kleur de sneeuwheuvels d.m.v. een masker gesponst. De kerstbomen zijn gestempeld met Distress inkt Chipped Sapphire. De rendieren en de slee op de voorgrond gestempeld. Voor het rendier op de slee heb ik een stempelliniaal gebruikt. De neusjes van de rendieren en de sterren aan de boom zijn ingekleurd met een kleurpotlood. De kaarsjes heb ik ook met het stempelliniaal op de slee gestempeld. De sterretjes en de vlammetjes van de kaarsjes zijn geembossed met goud. Het geheel gemat op een rode kaart.
Met vriendelijke stempelgroetjes, Irene

1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam