maandag 22 augustus 2016

Changes

Zo daar ben ik weer. Na een heeeeeeele lange vakantie en stempelpauze ben ik toch maar weer eens aan de slag gegaan... Ik heb een art journal pagina gemaakt met de nieuwe stempels. Ze zijn erg leuk om mee te werken in een art journal.

Ik ben begonnen met een collage achtergrond. Boekpapier, scrappapier en tissuepapier, gewoon scheuren en plakken met gelmedium. Vervolgens heb ik daar een laagje gesso overheen gezet. Daarna heb ik met een stencil en cracklepaste wat cracklestructuur aangebracht en dit goed laten drogen. Toen dit droog was heb ik over de cracklestructuur ook nog een laag modelling paste gezet met weer een ander stencil. Lekker veel structuur dus in mijn pagina, ik houd ervan!

Nadat ik klaar was met het aanbrengen van structuur ben ik kleur aan gaan brengen met dylusionspaints. Een knalroze en mooie donkerblauwe kleur. Ik heb gestempeld op boekpapier, dit uitgeknipt en opgeplakt en ik heb nog een aantal stempels op mijn pagina gezet. Ook heb ik met dopjes en witte en zwarte verf nog wat rondjes aangebracht. Ik heb de pagina afgemaakt met het schrijven van de tekst 'change' en het aanbrengen van wat derwent inktense potlood om de pagina nog wat meer diepte te geven.

Dit is het eindresultaat:


Gebruikte materialen:
- dylusions paint
- stencils diversen
- cracklepaste
- modelling paste
- boekpapier, scrappapier, tissuepapier
- dopjes
- archivalinkt om mee te stempelen, diverse kleuren
- stempels van plate 110 Flora en Fauna (17)

Groetjes Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam