zaterdag 23 juli 2016

Home Sweet Home

Afgelopen week heb ik een kaartje gemaakt met een stempelsheet van Home Impressions, die bij KiCoStamps ook worden verkocht.
Het was een kaartje met de opdracht zwart, wit en een kleur, in dit geval rood.


Ik heb met zwart de twee huisjes gestempeld en ingekleurd met het waterpenseel en Distress inkt Festive Berries.
Op sommige plekken heb ik met de gellirol witte accenten aangebracht.
Daarna heb ik met het waterpenseel en Festive Berries rode stippen gespetterd.
Her een der een stukje washitape met rode stippen geplakt en op 1 stukje de tekst Home Sweet Home gestempeld.
Omdat niet alle washitape even goed plakt, doe ik er eigenlijk altijd al wat lijm onder.
Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponsd, gemat op zwart en een bijpassende kleur cardstock.

Fijne dag vandaag, groetjes van Yvon


Stempels:
Home Impressions, Row Houses, Plate HI 14

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Festive Berries
Waterpenseel
Gelli Roll wit
Washitape
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam